dinsdag 8 oktober 2013

Haal alles uit het leven..

Haal alles uit het leven, en geniet.
Dan heb ik het over echt met volle teugen, hoe ouder je wordt hoe bewuster.
Als ik het over mezelf heb, dan wil ik steeds meer uit het leven halen,wil bijleren en probeer iedere dag iets te leren.
Over gezond leven, van anderen, van wetenschappers,dermatologen,voedingsdeskundigen ik lees echt alles wat los en vast is.
Levensvisie levenspassie dat is wat ik wil doorgeven.
Mijn doel is niet veel geld verdienen, bekend worden,een groter huis dure auto,s enz..
Wel wil ik jou graag overtuigen van het feit dat je zelf de regie over je leven in handen hebt. Niemand kan jou rol in het leven bepalen, en geef ook niemand de schuld van jouw rol in je leven.
Ben je ergens niet tevreden over, dan ben jij de aangewezen persoon om dat te veranderen.
Leer, lees, kijk om je heen neem je leven in eigen handen.
Verander wat je niet bevalt, stap voor stap. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten