maandag 7 oktober 2013

natuurvoedings-adviseur.

Deze passie borrelt steeds meer in mij, dus besloot ik dit te gaan combineren met mijn schoonheidssalon Hemels, vandaar Pure Food By Hemels.
Heb echt wel ong 50 kookboeken, en heel veel gaan er over Puur eten.
Van Annemarie Postma, Jesse vd Velde,Oerkoken, enz.. noem ze allemaal maar op.
Blogs verslind ik ook, geweldige uitvinding.
Maar mijn honger naar puur eten was nog niet gestild, zo kwam ik bij de opleiding, natuurvoedings- adviseur terecht.
Daar vond ik eigenlijk wat ik zocht, het hoe en waarom..zucht..
Binnen 3 maanden had ik de 3 boeken uit en al het huiswerk gemaakt.
Ik kon beginnen, nu weet ik wat waarom iets doet.
Hier ga ik mijn tips, recepten, en passie met jullie delen.
Ik ga mensen ook begeleiden vanuit huis of online..alles is mogelijk.
Vragen stellen kan altijd en kost niets.
Laat mij je helpen je energie, levensvreugde,je gezonder te voelen...
Puur eten is niet saai..

Iedere dag brood met kaas of pindakaas wel.....
Dit was mijn lunch van vandaag roergebakken groenten met zalm ..
en ja dat kan je ook koud eten, dus mee nemen naar je werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten