maandag 7 oktober 2013

Pure Food By Hemels

Passie voor voeding, passie voor pure schoonheid, passie voor het leven..
Dat is iets waar ik voor sta.
We (dat is waar ik in geloof) hebben 1 leven, wat we optimaal moeten benutten.
Ben inmiddels wat ouder, bewuster en nog levenslustiger geworden.
Levenslust is iets dat in je zit, denk ik, soms zou ik willen dat het dat het aangeleerd kon worden, soms lukt het me, en soms moet ik toegeven, dit gaat het niet worden.
Aan levenslust moet je ook werken, net als aan je relatie, met partner kinderen collega,s enz.
Het is geen trucje maar wel een kunst, die ik graag deel met andere mensen.
Die kunst komt van binnen, maar moet je aanvullen moet ,dingen, die je leven verrijken en verblijden.
Schoonheid komt van binnen uit, dat klopt helemaal, maar de boel een beetje helpen,maakt het allemaal net wat aangenamer.
Mooi schilderij aan de muur hang je liever op, dan iets waar je niet echt vrolijk van wordt.
Zo is dat met je lijf, je kan denken dit is het zo klaar we doen er niets aan.
of je gaat er mee aan het werk.
Dat kan je op div. wijze doen.
het lijf dat jij hebt is uniek er is er maar 1 van.
Als het morgen niet meer werkt, kan je niet even naar blokker een nieuwe halen.
Je huid je organen je hersenen verdienen het dat je er goed voor zorgt.
De buitenkant wordt ,meestal, nog wel redelijk verzorgt, haren wassen tandenpoetsen.
De binnenkant gaan we veel slechter mee om, veel mensen zijn zuiniger op de auto of hun huis, dan hun gezondheid.
Je bent ziek en dan ga je naar de dokter die lost dat wel even op.
Overal bestaan toch pilletjes voor dus...geen zorgen..
En ach je moet toch ergens dood aan gaan.
Met dit soort mensen kan ,ik, echt niets. Je hebt 1 leven, echt ,this is it,.
of om nog een andere dooddoener te gebruiken, je moet toch kunnen leven,,anders blijft er helemaal niets over.
Wat nou niets over,,,het leven is geweldig,,het zit geweldig in elkaar.
Alles wat ons lijf nodig heeft vindt je in de natuur, woh wat simpel.
Ja zo simpel is het nou...alles wat ons lijf nodig heeft vindt je in de natuur.
Oke hier en daar een kleine toevoeging..
Ja ik ben geen grijze huismuis ik hou van kleding, ik hou van make-up,en ik hou van echt eten..
En dat is wat ik met Pure Food By hemels wil delen met jullie..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten